Este pachetul gandit sa faciliteze cunosterea partilor intr-un mediu destins si cooperant. Nu presupune decat dorinta unui potential client de a purta o discutie onesta despre ce considera ca nu functioneaza correct sau deloc in compania sa.
Discutia lejera se va baza pe un minim de informatie livrata in avans de catre client – nume companie, CUI, numele persoanei care solicita intrevederea si functia acesteia – si intalnirea propriu-zisa (live sau on-line) care va dura 45 – 60 minute.
Clientul va descrie situatia / situatiile problematice cu care se confrunta iar cu ajutorul intrebarilor noastre se va inventaria problematica expusa pe baza de acord bilateral.
La finalul intrevederii clientul va primi un diagnostic prezumtiv bazat pe expunerea lui impreuna cu solutii posibile. Clientul va decide daca doreste mai mult de la noi, isi ia un timp de gandire sau considera ca nu este momentul sa colaboram.
Discutia si rezultatul acesteia este emis pe loc, la finalul intrevederii.
Clientul va primi garantat un set de idei pretioase tip Swarowski si va decide daca doreste sa isi imbogateasca colectia cu altele “idei pretioase”.
Discutia din Pachetul Swarowski continua la un nivel superior, prin acumularea unor date de la client pe baza unui set de intrebari si documente puse la dispozitie de acesta. Intr-un interval de 2 – 5 zile clientul va primi un raport, care va indica zonele problematice ale modelului sau de business.
Vom mentiona rapid problemele care produc efecte negative I. In cateva zile, pachetul Rubin ofera o lista precisa de probleme vizibile ale organizatiei, conduce la focalizarea atentiei si resurselor pe aceste probleme. La final, vom prezenta clientului rezultatele raportului in care ii vom explica concluziile acestuia si posibilele actiuni de urmat.
O investigatie rapida, comoda pentru client, cu un rezultat cuantificabil ndiffe. Va duce inevitabil la focusarea acestuia pe problematica reala, nu pe banuieli / impresii / sugestii. Clientul isi completeaza colectia de “idei pretioase” cu un Rubin.
Pachetul duce investigatia din Pachetul Rubin la un nivel de detaliu. Volumul de date accumulate este amplu, incercand sa determine si problemele care nu sunt usor detectabile intr-o organizatie. Se desfasoara pe baza unui set complex de intrebari, pe documente si discutii in extenso cu personalul cheie.
La acest pachet, durata de timp poate fi intre 21 – 30 zile, clientul va primi rapoarte intermediare (1 sau 2) si un raport final. Raportul final va indica cu siguranta zonele problematice, ndiffere cele mai putin vizibile, legaturile intre ele precum si modalitatile de remediere / imbunatatire astfel incat sa rezulte o crestere semnificativa a eficientei si stabilitatii modelului de business. Esential este sa tratam si vindecam fara a crea noi probleme si / sau fragilizarea afacerii.
Setul extins de intrebari impreuna cu documetele studiate si interviurile cu persoanele cheie de la client, vor dezvalui toate problemele, amploarea lor si posibilele actiuni de remediere / rezolvare a lor fara a ndiffere atuurile existente, dimpotriva, le maximizam. Demersul va solicita ndiffere capacitatile noastre cat si ale clientului pentru a descoperi ndiffere impactul problemelor intr-un timp scurt raportat la anvergura problematicii.
Clientul fi implicat permanent in discutii, rapoarte intermediare, raport final si ndiffe ulterior. Logica propunerilor ca si a constatarilor este transparenta si simpla, astfel incat sa poata fi urmata si ulterior in activitatile zilnice ale organizatiei.
O investigatie in extenso, rapida si concentrate, de anvergura mai pe scurt, cu un rezultat care va enumera si cuantifica inflentele problemelor insotite de propuneri concrete de corectii si conservare de atuuri. Planul de redresare / reinventare a modelului de business va fi usor de urmarit si implementat. Efortul financiar nu mare in raport cu beneficiile rezultate de rapoarte si discutii.
Clientul isi completeaza colectia de “idei & actiuni pretioase” cu un Safir.
Este pachetul gandit sa continue demareze investigatia doar pentru zonele operational si juridic direct dupa P1. Acest pachet este potrivit celor care doresc o investigatie si pachet de masuri in cele doua zone care, deseori, au cele mai multe probleme. Cele doua zone merg impreuna, deoarece problemele operationale au deseori conexiune cu problemele de natura juridica.
Se acumuleaza date pe baza unui set in extenso de intrebari, din documente puse la dispozitie de client si discutii cu personalul cheie.
In maximum 30 zile, clientul va primi rapoarte intermediare (1 sau 2 dupa caz) si un raport final, care va indica cu siguranta problemele zonelor investigate, interconectivitatea lor precum si modalitatile de remediere / imbunatatire astfel indifferent ca sa se sustina una pe cealalta fara a intra in conflict.
Setul mare de intrebari, documetele studiate si interviurile cu persoanele cheie din organizatia clientului ne vor dezvalui problemele reale, amploarea lor si posibilele actiuni de remediere / rezolvare a lor fara a afecta factorii sanatosi. Acest demers solicita atat organizatia noastra cat si a clientului in a face posibila, intr-un timp scurt raportat la anvergura problematicii, lista concreta de probleme ale organizatiei si tratamentelor ce se pot administra. Clientul va avea posibilitatea la final sa discute cu noi rezultatele raportului in care ii vom explica logica acestuia si posibilele actiuni pe care le poate urma.
O investigatie in extenso, rapida si concentrata cu un rezultat care va acontine si actiuni concrete de corectii. Planul de redresare a celor doua zone va rezulta imediat din concluziile raportului.
Clientul isi completeaza colectia de “idei & actiuni pretioase” cu un Smarald.
Pachetul duce investigatia din Pachetul Safir adaugandu-i componenta descrierilor in detaliu a modificarilor / restructurarilor necesare si un un program de verificare a stadiilor angajate prin personalul nostru. Verificarile se fac de catre noi activitatile necesare fiind implementate de catre personalul clientului. Nu se vor redefini proceduri / fluxuri de lucru decat de catre personalul clientului cu confirmare din partea noastra.
La acest pachet, durata de timp poate fi intre 45 – 90 zile, in functie de complexitatea masurilor ce se vor lua. Clientul va primi rapoarte la fiecare moment de verificare din partea naostra si un raport final. Raportul final va indica modificarile implementate si asteptarile de efecte din partea lor, inclusiv sistemul de masuratori ce se vor efectua pe o perioada de 3 – 6 luni de la data incheierii programului (baby sitting).
Stabilirea masurilor si schimbarilor ce se vor opera si urmarirea acestora pentru o implementare corecta (inlaturarea obstacolelor inerente si rezistentei la schimbare) reprezinta o activitate ce necesita tenacitate, rabdare si o constanta verificare a aplicarii schimbarilor la nivelul companiei. Implicarea unei parti neutre in acest proces, care contribuie la echilibrarea si inlaturarea conflictelor inerente care apar poate face diferenta intre succes si dezastru sau blocaj.
Clientul isi completeaza colectia de “idei & actiuni pretioase” cu un Ametist.
Pachetul adauga la pachetele Safir si Ametist adaugandu-I componenta de supraveghere a implementarii schimbarilor, masurarea efectelor si acordul fin al procedurilor existente (modificari nesubstantiale dar care fac colbaorarea intre departamente sa fie armomnioasa si indreptata catre un scop comun armonizat) – in literature engleza este Baby Sitting.
La acest pachet, durata de timp poate fi de 30 – 45 zile, in functie de complexitatea companiei. Clientul va primi rapoarte la fiecare moment de verificare din partea noastra si un raport final. Raportul final va indica modificarile implementate si asteptarile de efecte din partea lor, precum si eventualitatea unei propuneri de stabilire a unui sistem integrat de control al activitatii companiei prin procedure de lucru actualizate si KPI (Key Performance Indicatros).
Supravegherea implementarii masurilor agreate si acordul fin al interfetelor si procedurilor interne face ca rezultatul final sa fie unul coherent, cu sanse mari de a produce rezultate positive in activitatea companiei.
Clientul isi completeaza colectia de “idei & actiuni pretioase” cu un Chihlimbar.
Pachetul adauga la pachetele Safir, Ametist si Chihlimbar adaugandu-I componenta de rescriere a procedurilor si a interfetelor de lucru, supravegherea implementarii corecte a acestora si stabilirea indicatorilor de performant ace se vor monitoriza permanent (KPI). Astfel, noul format va devein operational rapid prin evitarea incongruentelor intre departamente / responsabilitati / redefinirea cadrului juridic si operational.
La acest pachet, durata de timp poate fi intre 60 – 90 zile, in functie de complexitatea companiei. Clientul va primi rapoarte intermediare si un raport final. Raportul final va indica toate modificarile implementate, structura noua de evaluare a performantei (interpretarea KPI) si necesitatea implementarii unui Tabloul de Bord ca system integrat de raportare si control.
Rescrierea procedurilor si fluxurilor de lucru, stabilirea indicatorilor de performanta si asumarea acestora de catre organizatie este un factor critic pentru succesul unui program de recastigare a sanatatii companiei. Implicarea unei parti neutre in acest ndiffe, care contribuie la echilibrarea si inlaturarea conflictelor inerente care apar poate face diferenta intre ndiffe si dezastru sau blocaj.
Clientul isi completeaza colectia de “idei & actiuni pretioase” cu o Perla.
Acest pachet reprezinta particularizarea tuturor pachetelor anterioare impreuna cu clientul la un nivel in care reorganizarea companiei va fi una profunda. Este destinat companiilor care au probleme serioase si carora nu li se pot aduce modificari de suprafata sau de adancime medie sau celor care doresc repozitionarea organizatorica pentru a face saltul catre o noua etapa de dezvoltare care necesita pregatiri intense si de substanta. Recomandam acest pachet tuturor companiilor care sunt in impas major, indiferent de natura acestuia. Durata unui asemenea program nu poate fi cuanificata in avans, dar nu va fi mai mica de 120 zile conform experientei noastre.
Reorganizarea / restructurarea / repozitionarea unei companii este un process care necesita experienta, corectitudine, competenta si tenacitate. Toate aceste prerogative se vor gasi greu laolalta intr-o singura organizatie. Apelarea la competente din exteriorul acesteia este inevitabila – noi oferim avantajul ca avem o experienta serioasa si aplicata la un tarif care este sensibil mai redus decat marii jucatori din domeniu.
Clientul isi completeaza, dintr-o singura lovitura colectia de “idei & actiuni pretioase” cu un Diamant impreuna cu Swarowski, Rubin, Safir, Smarald, Ametist, Chihlimbar si Perla.
Pentru întrebări, observații sau clarificări ne puteți contacta direct pe adresa de email office@businessfix.ro.